یک‌بارمصرف‌ها ۳ (به انگلیسی: The Expendables 3) یا بی‌مصرف‌ها ۳، فیلم اکشن آمریکایی و دنباله‌ای برای سری فیلم‌های بی مصرف‌های یک ودو است که در ۱۵ اوت ۲۰۱۴ اکران شد. کارگردانی فیلم بر عهده پاتریک هیوز بود و خود سیلوستر استالونه در کنار دو نفر دیگر، نویسندگی این قسمت را بر عهده داشت.

خلاصه داستان

داستان فیلم درباره رویارویی گروه بی مصرف‌ها به رهبری بارنی راس(سیلوستر استالونه) با بنیان‌گذار و رهبر اصلی گروه بی مصرف‌ها،به نام کنراد استونبنکس(مل گیبسون) است .در گذشته بارنی مجبور شد استونبنکس را بخاطر فعالیت های ظالمانه اش نابود کند ولی غافل از اینکه استونبنکس جان سالم به در برده و این بار آمده تا گروهی که خودش آن را بنیان نهاده بود (یعنی بی مصرف ها) را نابود کند.

بازیگران

Expendables 3 poster.jpg
 

ساخت

فیلم‌برداری در ۱۹ اوت ۲۰۱۳ و در استودیویی در بلغارستان شروع شد. در سپتامبر ۲۰۱۳ طی مصاحبه‌ای اعلام شد که جیسون استاتهام در هنگام فیلمبرداری و در زمانی که در حال رانندگی با یک کامیون بوده، به دلیل نقص سیستم ترمز به همراه کامیون به دریا سقوط می‌کند که از این حادثه نجات یافت.

انتشار غیر قانونی

نسخه لیک شده فیلم «یک بار مصرف ها ۳» با کیفیت DVDScr در روز ۲۳ اوت ۲۰۱۴ در سایت های تورنت آپلود شد و روز پنجشنبه بسیاری از کاربران آن را دانلود کردند . با توجه به آمار ارائه شده از شرکت تجزیه و تحلیل آمار ترافیک سایت های غیرقانونی یعنی شرکت اکسیپیو ، در عصر روز پنجشنبه این فیلم بیش از ۱۸۹ هزار بار از سرتاسر جهان دانلود شد که بیش از ۴۲ هزار دانلود آن مربوط به آمریکا بود

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394برچسب:, | 1:0 | نویسنده : طاها عبداللهی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ابزار وبلاگ